Trufia clericilor

Informaţii, comentarii şi propuneri...
Este şi o subcategorie specială despre BOR.
Eva
Mesaje:8
Membru din:08 Feb 2010, 23:30
Confesiune:ortodox
Trufia clericilor

Mesaj necititde Eva » 12 Mar 2010, 20:26

Buna seara!
As dori sa va intreb ceva, pe dvs. cei care poate ca sunteti deja clerici. De ce acesti oameni (clerici), majoritatea din ei daca nu chiar toti, sunt atat de trufasi, de mandri, de ingamfati in vreme ce chiar ei recomanda contrariul? Exista foarte putine exceptii in acest sens (probabil si acelea care confirma regula).

Sunt studenta la Teologie si as vrea sa va spun la modul cel mai sincer ca nu am vazut atata rautate si pizma prin alte medii academice in care am studiat. Pur si simplu parca la Teologie toata lumea se uraste unul pe altul in vreme ce se fac ca se iubesc. Nicaieri nu am mai vazut atata ura si vrajmasie intre oameni (cu exceptia politicii romanesti, desigr).

Ce se intampla si care credeti ca este explicatia?
Pur si simplu vazandu-i pe acesti oameni cum se vrajmasesc unii pe altii intr-un mod gratuit, am devenit si eu mai rea, razbunatoare. Ura a fost dintotdeauna un sentiment necunoscut pt. mine insa pesemne ca aici asta este regula.

Inca ceva: acest MISOGINISM manifestat de catre majoritatea barbatilor din acest domeniu este pur si simplu ura impotriva aproapelui, lucru neplacut Lui Dumnezeu. Si exista atat de multe manifestari misogine incat un respectabil cleric pe care il aplauda lumea in catedrale si biserici, abia asteapta momentul sa jigneasca, sa arunce cuvinte grele, sa faca aluzii pline de otrava si ura din sufletul lui.

DE CE?

P.S. Eu una sunt o optimista veritabila dar si o realista, asadar teoria cu "jumatatea paharului" nu cred ca se aplica aici, pur si simplu sunt niste constatari.

Avatar utilizator
Florina
Mesaje:515
Membru din:02 Apr 2008, 06:16
Confesiune:ortodox
Preocupări:profesor de religie
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Trufia clericilor

Mesaj necititde Florina » 12 Mar 2010, 22:32