"într-o clipã, într-o clipealã din ochi, la cea din urmã trîmbitã. Trîmbita va suna, mortii vor învia nesupusi putrezirii, si noi vom fi schimbati. Cãci trebuie ca trupul acesta, supus putrezirii, sã se îmbrace în neputrezire, si trupul acesta muritor sã se îmbrace în nemurire. Cînd trupul acesta supus putrezirii, se va îmbrãca în neputrezire, si trupul acesta muritor se va îmbrãca în nemurire, atunci se va împlini cuvîntul care este scris: "Moartea a fost înghititã de biruintã."(1 Corinteni 15:52-54)
Vedeti ce mult seamana pasajul dvs. cu cel postat de mine? Numai ca in 2 Corinteni 5:4-9 Sfantul Apostol Pavel scrie despre schimbarea trupurilor muritoare iar in 1 Corinteni 15:52-54 spune si cand va avea loc aceasta schimbare (la cea din urma trambita, adica la revenirea Domnului)
.D-le afirmatia d-tale nu este logica si nici la obiect si nici adevarata, d-ta aduci argumente despre invierea trupurilor, iar noi vorbim despre suflet, pe deasupra le mai si incurci.
Unde vedeti dvs. vorbindu-se despre vreo fantoma in cele doua pasaje?
Ce treaba avem noi cu fantomele, fantomele sunt o inventie eretica occidentala.
Cand petrecem la Domnul? Cand va veni El sa ne ia (asa cum a fagaduit). "Si astfel vom fi totdeauna cu Domnul"(1 Tesaloniceni 4:17) - spune Sfantul Apostol Pavel, facand referire la revenirea Domnului.
Da, si atunci vom petrece si cu trupul, dar aici apostolul se refera doar la suflet, nu la sfarsit, cititi mai bine si veti vedea.
Eu vad ca Sfantul Apostol Pavel isi doreste sa fie placut lui Hristos, oricum (fie in trupul acesta, fie in cel schimbat). Dvs. credeti ca Sfantul Apostol vorbeste despre fantome dragalase, placute Mantuitorului? Sa ma ierte Dumnezeu pentru ca am indraznit sa-mi imaginez asa ceva.
Da, doreste sa placa oricum, dar nu vorbeste de schimbare ci de plecare, ceea ce nu-i tot una.
Sa inteleg ca nu va impacati cu ideea INVIERII? Viata vesnica (in care moarte nu exista) o vom mosteni dupa INVIERE. Asa ne spune Mantuitorul: "Voia Tatãlui Meu este ca oricine vede pe Fiul, si crede în El, sã aibã viata vesnicã, si Eu îl voi învia în ziua de apoi" (Ioan 6:40)
Ba da, noi credem in inviere, intai sufleteasca, inca din viata de acum, si cu trupul la revenirea Lui Hristos, aici Mantuitorul vorbeste despre suflet, ca o data inviat, din
mormantul necredintei si
moartea pacatului, nu mai moare; dar unii eretici contrazic acest fapt si caatare schimba sensul intelegerii cuvintelor, desi spune clar:
Cap. 8; 51-52Adevărat, adevărat zic vouă: Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac.
In invatatura lui Hristos, viata vesnica este legata de INVIERE. In invatatura potrivnicului, viata vesnica este legata de nemurirea mortului ("hotarat ca nu veti muri" - spune diavolul).
D-le, timpurile si persoanele, au fost total diferite care s-au spus acestea, dar asa se intampla si acum ca si atunci; cand a spus dracul ca n-o sa moara, l-au crezut, dar pe Hristos cand a spus ca nu o sa mai moara, nu-l mai cred, daca aici nu faceti diferenta, discutia nu are rost.
Domnul Iisus Hristos vorbea despre invierea lui Avraam (nu despre nemurirea mortului). Va dau un pasaj in care Mantuitorul vorbeste despre INVIERE si despre Avraam:
Cititi versetele, de la 30 pana la sfarsit din cap 8 ev Ioan si o sa vedeti ca nici decum nu vorbeste despre invierea Lui Avraam, la Ioan >>in
Biblie
"Cît priveste învierea mortilor, oare n-ati citit ce vi s-a spus de Dumnezeu, cînd zice: "Eu sunt Dumnezeul lui Avraam, Dumnezeul lui Isaac, si Dumnezeul lui Iacov?" Dumnezeu nu este un Dumnezeu al celor morti, ci al celor vii." (Matei 22:31,32)
Aici vorbeste despre invierea mortilor( a trupurilor) si nu are legatura cu discutia noastra, noi vb despre suflet, off,off.
Doctrina diabolica a nemuririi mortului anuleaza toate fagaduintele Mantuitorului.
Noi nu vb despre nemurirea mortului, aia sunt niste prostanaci care spun asa ceva, chiar ca au o doctrina diabolica.
Nu mai are nici un rost REVENIREA Mantuitorului ca sa ne ia cu El (pentru ca mergem noi la El - sub forma de fantome), nu mai are nici un rost INVIEREA mortilor ( pentru ca mortii traiesc mai departe, in mod constient si plin de simtaminte), nu mai are rost revenirea Mantuitorului, in vederea rasplatirii noastre (pentru ca fiecare s-a dus deja la locul potrivit).
Ba da are rost revenirea Mantuitorului, pt ca trebuie si acest trup stricacios sa se imbrace in nestricaciune, nemurire, ca sa i-a fiecare ce a facu prin trup ori bine ori rau, etc.
Fantomele, sa le lasam in seama prostilor.
Ati trecut foarte repede peste intrebarile mele, si a pr Dimitrie care sunt f importante
, aici Cu mult respect.