Aşa şi este, numai că pentru a face deosebire între cei din sec. I şi cei de acum, aceştia sunt numiţi "episcopi". Dar şi ei sunt rânduiţi de Duhul Sfânt (Fapte 20:28).
Eu am o alta intelegere aici, ca episcopii (supraveghetorii) sunt acelasi lucru cu presbiterii(batranii), apostolia fiind o slujba superioara episcopatului. Iar apostolul trebuie sa faca dovada ca are semnele unui apostol conform cu 2 Corinteni 12:12, daca nu face dovada, inseamna ca nu Duhul Sfant l-a numit apostol ci l-au pus oamenii.
Este adevarat ca in primul secol crestin, acelasi termen definea 2 trepte ierarhice deosebite. Mai exact, prin episcop, se definea atat ierarhul cat si prezbiterul (preotul) (I. Tim. 3, 2 s.u.), iar prin prezbiter (uneori iereu) atat episcopul cat si preotul. Dar mai adaug aici ceva: in primul secol crestin, aproape toti marii episcopi erau denumiti si apostoli, prin natura misiunii lor de a propovadui evanghelia si a intemeia comunitati crestine. In calendarul BO gasim mentionati ca apostoli pe: Barnaba, Sila, Timotei, Tit etc, si chiar doi dintre evanghelisti (Marcu si Luca) poarta aceasta denumire, fara insa a face parte din randul celor doisprezece alesi de Mantuitorul, la care se adauga si Pavel. Chiar daca un termen desemna mai multe trepte, totusi, treptele nu se confundau. Dupa secolul intai, acesti termeni se stabilesc in mod exact pentru fiecare treapta ierarhica, iar apostolatul, ca harisma speciala dispare odata cu moartea ultimului Apostol (Ioan).