"laodiceean"
zice domnul sectar
- nu confecţionaţi reprezentări în scop de închinare (Ieşirea 20,4-6)
- nu vă închinaţi la sfinţi (Fapte 10,26)
- nu vă închinaţi la îngeri (Apoc.19,10; 22,8-9)
Iată cum ard textele, precum focul Iadului!
Domnul meu bineinteles ca dumneata cauti doar ce versete care iti plac scotind adevarul si alegind minciuna
(Ieşirea 20,4-6)
4. Să nu-ţi faci chip cioplit şi nici un fel de asemănare a nici unui lucru din câte sunt în cer, sus, şi din câte sunt pe pământ, jos, şi din câte sunt în apele de sub pământ!
5. Să nu te închini lor, nici să le slujeşti, că Eu, Domnul Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu zelos, care pedepsesc pe copii pentru vina părinţilor ce Mă urăsc pe Mine, până la al treilea şi al patrulea neam,
Vedem clar domnule ca aceste versete si mai sunt si altele in Biblie pe care nu stau acum sa le enumerez se refera clar la IDOLI nicidecum la Icoane .
A se vedea BAAL ,VITELUL DE AUR,iar in zilele noastre INDIENII,BUDDHA si SECTARII.
Da am scris bine SECTARII sunt idolatri toate sectele sunt Idolatre. Ele se inchina unui IDOL mai bine zis un HRISTOS MINCINOS pe care in nebunia lor il numesc hristos . Acel hristos al vostru e surd si mut nu are gura de vorbit si urechi de auzit .
Daca vom deschide Biblia vom vedea ca insusi Bunul Dumnezeu a creat primul o icoana :
Facerea cap 1 vs 27. Şi a făcut Dumnezeu pe om după chipul Său; după chipul lui Dumnezeu l-a făcut; a făcut bărbat şi femeie.
Deci iata prima icoana omul facut chipul si asemanarea lui Dumnezeu .
Iesirea cap.25 vs.18. Apoi să faci doi heruvimi de aur; şi să-i faci ca dintr-o bucată, ca şi cum ar răsări din cele două capete ale capacului;
Iesirea cap.26vs.1 "Cortul însă să-l faci din zece covoare de în răsucit şi de mătase violetă, stacojie şi vişinie; în ţesătura lor să faci chipuri de heruvimi alese cu iscusinţă.
Iesirea cap.26 vs.31. Să faci o perdea de în răsucit şi de mătase violetă, stacojie şi vişinie, răsucită, iar în ţesătura ei să aibă chipuri de heruvimi alese cu iscusinţă;
IIIRegi Cap 6
21. Şi a îmbrăcat Solomon templul şi pe dinăuntru cu aur curat; şi a întins lanţuri de aur pe dinaintea catapetesmei şi a îmbrăcat-o cu aur.
22. Tot templul l-a îmbrăcat cu aur, tot templul până la capăt, şi tot jertfelnicul care este dinaintea altarului l-a îmbrăcat cu aur.
23. Şi a făcut în Sfânta Sfintelor doi heruvimi de lemn de măslin, înalţi de zece coţi.
24. O aripă a heruvimului era de cinci coţi şi cealaltă aripă a heruvimului era tot de cinci coţi. Zece coţi erau de la un vârf al aripilor lui până la vârful celeilalte aripi.
25. Tot de zece coţi era şi celălalt heruvim; amândoi heruvimii aveau aceeaşi măsură şi aceeaşi înfăţişare.
26. Înălţimea unui heruvim era de zece coţi; la fel şi celălalt heruvim.
27. Şi a aşezat el heruvimii la mijloc în partea de la fund a templului. Aripile heruvimilor erau însă întinse; şi atingea aripa unuia un perete şi aripa celuilalt heruvim atingea pe celălalt perete. Iar celelalte aripi ale lor se atingeau în mijlocul templului aripă de aripă.
28. Şi a îmbrăcat el heruvimii cu aur.
29. Pe toţi pereţii templului de jur împrejur, pe dinăuntru şi pe dinafară, a făcut chipuri săpate de heruvimi, de copaci, de finici şi de flori îmbobocite.
30. Şi a îmbrăcat cu aur pardoseala în templu, în partea din fund şi în partea din faţă.
31. Pentru intrat în Sfânta Sfintelor, a făcut uşi de lemn de măslin care se deschid în două părţi, cu uşori în cinci muchii.
32. Pe cele două jumătăţi ale uşilor de lemn de măslin, el a făcut heruvimi săpaţi, finici şi flori îmbobocite; şi le-a îmbrăcat în aur şi heruvimii şi finicii.
Si exemplele pot continua dar ma voi opri aici am vrut sa iti arat doar citev versete care te contrazic total .
In primul rind nimeni nu se inchina icoanei ci in prezenta icoanelor . Biblia spune clar sa nu iti faci nici o infatisare corect ???corect .Sa nu iti faci nici o infatisare atunci si o poza este tot o infatisare nu?Si orice om are o poza cu cei dragi in casa tablouri pe pereti ,poza de buletin ,pasaport etc aceste nu sunt tot infatisari?Si atunci se pune intrebarea suntem idolatri caci toti am facut infatisari .Sa nu te inchini lor spune mai departe .Domniii mei nimeni nu se inchina icoanei ci in prezenta icoanei .Domnilor care atacati icoanele oare nu toti cind va inchinati in casa nu aveti si tablori prin casa va inchinati lor ?sau in prezenta lor?inseamna ca sunteti idolatri nu?Asa si crestinii ortodocsi nu se inchina icoanelor ci in prezenta icoanelor .Dupa cum si Iosua sa inchinat in fata chivotului .Atunci Iosua şi-a sfâşiat veşmintele sale, — a căzut cu faţa la pământ înaintea chivotului Domnului — şi a stat aşa până seara şi el şi bătrânii lui Israel şi şi-au presărat pulbere pe capetele lor “(Iosua Navi 7,6).Deci Sf.Iosua sa inchinat chivotului sau Domnului? Bineinteles ca sa inchinatDomnului ni chivotului .Tot asa si CrestiniiOrtodocsi nu se inchina icoanei ci in prezenta icoanei.Ce e asa greu domnilor sectari a face diferenta intre Icoana si idol?
- nu vă închinaţi la sfinţi (Fapte 10,26)
25. Şi când a fost să intre Petru, Corneliu, întâmpinându-l, i s-a închinat, căzând la picioarele lui.
26. Iar Petru l-a ridicat, zicându-i: Scoală-te. Şi eu sunt om.
Sf. Apostol Petru respinge inchinarea ce i-o aduce Corneliu, sub cuvant ca si el este om. Sutasul roman era familiarizat cu notiunea de zeu, ca unul ce fusese pagan. Deci, socotind pe Petru ca pe un trimis al lui Dumnezeu, era foarte inclinat a-l socoti zeu, sau macar un om superior celorlalti oameni sau semizeu, caruia i se cuvenea nu venerarea, ci adorarea, ca zeilor, ceea ce Petru a refuzat sa i se aduca.
In citatul din Faptele Apostolilor, 14, 3-15, Pavel si Varnava resping inchinarea ce li s-a adus, pentru acelasi motiv ca si mai sus, caci erau socotiti ca zei si li s-a adus adorare, nu cinstire. Contextul ne spune clar ca locuitorii pamantului din Listra, uimiti de minunea vindecarii ologului din nastere de catre Pavel, intr-un glas au strigat: "Zeii luand asemanare omeneasca s-au pogorat la noi". Si ziceau de Varnava ca este Zeus, iar de Pavel ca este Hermes, de vreme ce este "purtatorul cuvantului" (Fapte, 14, 8-12). Astfel, este lesne de inteles refuzul apostolilor de a fi adorati ca niste zei, de vreme ce ei tocmai impotriva zeilor predicau intoarcerea la Unicul Dumnezeu (Fapte, 14, 15-17). "Si vorbind acestea, de abia au domolit multimile ca sa nu le aduca jertfe" (Fapte, 14, 18), se spune in continuare.
- nu vă închinaţi la îngeri (Apoc.19,10; 22,8-9)
Şi am căzut înaintea picioarelor lui, ca să mă închin lui. Şi el mi-a zis: Vezi să nu faci aceasta! Sunt împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, care au mărturia lui Iisus. Lui Dumnezeu închină-te, căci mărturia lui Iisus este duhul proorociei
Şi eu, Ioan, sunt cel ce am văzut şi am auzit acestea, iar când am auzit şi am văzut, am căzut să mă închin înaintea picioarelor îngerului care mi-a arătat acestea.
Şi el mi-a zis: Vezi să nu faci aceasta! Căci sunt împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, proorocii, şi cu cei ce păstrează cuvintele cărţii acesteia. Lui Dumnezeu închină-te!
In primul rand, trebuie sa spunem ca Sf Ap. Ioan, in ciuda impotrivirii ingerului, a incercat si a doua oara sa i se inchine, in cap. 22:8-9. Insa, din nou, ingerul nu l-a lasat. Daca inchinarea era echivalenta cu venerarea, oare Apostolul Ioan a vrut sa-l venereze pe inger, nerespectandu-L pe Dumnezeu? Oare actualii contestatari ai inchinarii stiu mai bine decat Apostolul Ioan ce este interzis si ce este permis? Si chiar daca vom presupune ca Sf Ap.Ioan a vrut (probabil din ignoranta) sa-l venereze pe inger, si daca ingerul l-a oprit, de ce doreste sa o faca din nou? Era un idolatru atat de persistent in greseala „acel ucenic pe care il iubea Domnul”?
Bineinteles, este exclus faptul ca Apostolul nu ar fi stiut ca numai pe Dumnezeu Il veneram. Prin urmare, inchinarea lui nu a fost un gest de venerare, ci unul de respect! Si ingerul a refuzat nu pentru ca acest lucru ar fi fost un pacat, ci din umilinta nu a aceptat inchinare din partea unui Apostol. Insa, Apostolul a considerat potrivit, in ciuda obiectiei ingerului, sa incerce din nou sa i se inchine, din moment ce aceasta nu era un pacat.
In schimb, ingerul care este mentionat ca fiind capetenia ostirilor Domnului, a acceptat inchinarea lui Iosua Navi, dupa cum aflam din Iosua Navi 5:13-15 „Atunci Iosua a cazut cu fata la pamant, s-a inchinat”.
13. Aflându-se însă Iosua aproape de Ierihon, a căutat cu ochii săi şi iată stătea înaintea lui un om; acela avea în mână o sabie goală. Şi apropiindu-se Iosua de dânsul, i-a zis: "De-ai noştri eşti sau eşti dintre duşmanii noştri?"
14. Iar acela a răspuns: "Eu sunt căpetenia oştirii Domnului şi am venit acum!" Atunci Iosua a căzut cu fala la pământ, s-a închinat şi a zis către acela: "Stăpâne, ce porunceşti slugii tale?"
Daniel cap 8 vs 17. Şi el a venit unde eram eu şi, când se apropia, m-am înspăimântat şi am căzut cu faţa la pământ. Şi el mi-a grăit: "Ia aminte, fiul omului, căci vedenia este pentru a arăta sfârşitul veacurilor!"
Dar ca sa nu ne ramana nicio indoiala ca inchinarea la Sfinti este permisa in gest de respect, hai sa vedem parerea Domnului nostru Iisus Hristos, care se gaseste in Apocalipsa 3:7-10. Aici Domnul Iisus Hristos ii vorbeste „ingerului” Bisericii din Filadelfia. Este vorba despre Episcopul Bisericii locale si nu despre un inger ceresc, dupa cum se vede din versetul 10, unde constatam ca ingerul este numarat printre „cei ce locuiesc pe pamant”. Din moment ce locuia pe pamant era o fiinta umana!
Dupa ce Domnul il lauda pentru lucrarile sale, ii spune urmatoarele cuvinte importante: „Iata, iti dau din sinagoga satanei, dintre cei care se zic pe sine ca sunt iudei si nu sunt, ci mint; iata, ii voi face sa vina si sa se inchine inaintea picioarelor tale si vor cunoaste ca te-am iubit.”
Luati aminte! Domnul Insusi declara ca ii va face pe oameni sa i se inchine la picioarele Episcopului Bisericii din Filadelfia, fiindca il iubeste. Este posibil ca Domnul sa nu fi stiut ca acest lucru ar fi un pacat? Oare ar fi facut sa i se inchine Episcopului ca lui dumnezeu? Bineinteles ca nu, deoarece afirma ca i se vor inchina (Episcopului) si vor cunoaste, astfel, ca Domnul l-a iubit. Prin urmare, este evident ca i se vor inchina in gest de respect, ca unui slujitor al lui Dumnezeu si nu ca lui dumnezeu.
Iată cum ard textele, precum focul Iadului!
Vezi sa nu fii chiar tu acela care vei arde in iad cu biblia in brate 8-)