si-ti dadeam exemplul Sf. Ap. Pavel, care a fost rapit in cer.... Ideea era ca tu refuzai omului cerul ... sau macar posibilitatea de a ajunge/cunoaste cerul. Ai mai zis ca numai dupa ce moare si primeste trupul slavei va putea ajunge in cer.
- aici ti-am sugerat ca nu intelegi Scriptura ca intreg, adica nu citesti VT in lumina NT. Tu cauti in VT. temeiuri care sa justifice ideile traditiei omenesti dupa care ai invatat.Proorocul Daniel e si el in ceruri? Dar Biblia spune clar ca e in tarana.
- aici vorbesti despre Invierea cea de obste cand mortii vor invia . Asta nu e temei pt. a intelege moartea asa cum o fac ereticii, ba chiar dimpotriva......Iar ce invataturi spune Pavel, le-am scris deja, cu ultima trambita, cand mortii vor invia nesupusi putrezirii, va amintiti? la ultima trambita, - 1 Corinteni 15:52 abia atunci, cand va fi si Rapirea! Si cei vii, nu o vor lua-o inaintea celor morti! Sunt invataturi clare. Scrie cand vom primi trupurile ceresti, cand vom vedea pe Domnul fatza in fatza, cand va veni El. Abia atunci vom fi ca ingerii in Ceruri. Mai e nevoie sa postez toate versetele astea? ca le-am postat deja.
E adevarat ca se leaga una de alta (Moartea si locuirea/mutarea dreptilor la cer ), de aceea daca intelegi in sens eretic moartea (ca o distrugere sau ca somn inconstient in care trupul e nimicit iar sufletul ramane in mormant , cum zici tu)... EVIDENT ca o sa ai o mare problema sa intelegi si cum e cu sfintii care locuiesc in ceruri si sunt... VII.
- evident ca o sa ai o problema si cu explicarea prezentei lui Moise si Ilie pe Tabor
- evident ca n-o sa intelegi ca mai exista o doua moarte
- normal ca n-o sa poti explica nici cum/de ce moartea este inviere pt. osandire (ca asa azice Sf. Ap. si Ev. Ioan)