- Si unul si altul aveti dreptate. E ca in pilda cu cel care a intrat la nunta fara de vesmant, haine de nunta! La vesmant (rochie, haine de nunta) se refera Dumio ca avand si un sens mai inalt, nu ca vesman in sine. Adica e la fel cu ce spunem despre faptele bune.Pai cu rochia curata! Numai ca rochia reprezinta podoaba Bisericii. Orice lucru care se sfinteste spre slujba lui Dumnezeu (I Tim. 4, 4-5), devine sfant si parte din Biserica. Acestea se sfintesc prin harul Domnului Hristos. Nu se confunda cu Biserica, dar foloseste Bisericii si reprezinta partea vazuta a ei. Pe langa rolul lor practic, ele (obiectele de cult, ca si vesmintele) au un rol simbolic, ducand la un inteles mai inalt decat ceea ce exprima ele la prima infatisare. Si Hristos foloseste potirul (si chiar exprima unitatea Bisericii prin folosirea cuvantului ""pahar" la singular).Deci revenim...Observ ca tu confunzi Mireasa cu rochia ei. Mireasa e o persoana, rochia eun accesoriu. Ca sa nu mai zic ca nu e buna comparatia. Mireasa va merge in cer cu rochia ei cea curata, fara pata, dar aceasta rochie nu sunt obiectele de cult, ci faptele de neprihanire.Nu ma invart in poezie, macar de as fi scris in rima! Doar detaliez cele doua aspecte ale Bisericii! Mireasa e vizibila sau invizibila? Are rochie de mireasa sau nu are? Mireasa este recunoscuta si prin haina
- Nu e nimic contradictoriu acolo.... doar ca uneori exprimarile unmora pto fi intelese gresit de catre altii!
Problema e alta:
- Din ce vad eu aici... Doriana tocmai a afirmat NECESITATEA FAPTELRO BUNE pt. manuire! DEci neaga SOLA FIDE! Sau nici nu a sustinut nicidata SOla SOLA!!?!!